Z-O-M-B-I-E-S 3
Det er Zed og Addisons sidste år på Seabrook, som er blevet et trygt sted for monstre og mennesker. Zed forsøger at få et football-stipendium og blive den første zombie der kommer ind på college, og Addison har organiseret en international Cheer-Off. Da nogle intergalaktiske gæster dukker op for at deltage i Cheer-Off, bliver indbyggerne i Seabrook mistænksomme for om de er ude efter mere end bare venlig konkurrence.
Det er Zed og Addisons sidste år på Seabrook og alt går bedre end nogensinde. Byen har endelig accepteret monstrene som en del af Seabrook, er blevet et trygt sted for både monstre og mennesker. Zed er på nippet til at få et football-stipendium og blive den første zombie der kommer ind på college (og han glæder sig til at tage af sted med Addison, som allerede er blevet optaget). Addison glæder sig til at markere åbningen af byens spritnye “cheer pavillon” og har inviteret cheer hold fra hele verden til at deltage i en “international cheer-off.” Men byens indbyggere bliver chokerede, da der ankommer nogle intergalaktiske gæster- Rumvæsner, som vil deltage I Addisons Cheer Off. De giver dem modvilligt lov til at blive og deltage i konkurrencen, men bade monstre og mennesker bliver mistænksomme da det går op for dem, at rumvæsnerne muligvis er ude efter mere end bare venlig konkurrence. Filmen indeholder sekvenser med lysglimt der kan påvirke lysfølsomme seere.