Peter og dragen
Et hjertevarmt musikeventyr om en forældreløs dreng, der flygter fra sine onde værger til en fiskerby i Maine med sin eneste ven Elliot, en elskelig men drilsk, usynlig drage.
Den forældreløse Peter flygter fra sine onde værger til en fiskerby i Maine med sin eneste ven Elliot, en elskelig men drilsk drage. Heldigvis huser fyrmesteren Nora og hendes far dem. Men Elliotts evne til at flyve og gøre sig usynlig bringer Peter i vanskeligheder. Eventyret tager fart, da de lokale prøver at fange Elliott - og opdager, at en ildsprudlende drage kan løse et uventet problem. Indeholder afbildning af tobak.