Flintoff
Flintoff er den eksklusive og hidtil usete historie om sportslegenden Freddie Flintoff, som vandt to Ashes-serier for England og derefter blev et britisk TV-ikon, før han omsider vendte tilbage til sporten efter en livsændrende bilulykke i 2022. Dette er en beretning om at holde ud og genopfinde sig selv gennem et ekstraordinært liv og karriere.