Best of the World with Antoni Porowski
Antoni Porowski går hinsides guidebøgerne og bringer National Geographics populære serie til live i Paris, Mexico City, London og New York i jagten på autentiske, uforglemmelige rejseoplevelser. Fra ikoniske vartegn til skjulte perler afslører han, hvor man kan tage hen, bo og spise, mens han giver seerne et indblik i kulturen og de mennesker, der giver hver by sin sjæl.
Fra ikoniske steder til skjulte perler udforsker Antoni Porowski nogle af verdens mest mageløse rejsedestinationer, inspireret af Nat Geos populære "Best of the World"-serie. Han dykker ned i hjerterne af Paris, Mexico City, London og sin hjemby, New York City, for at finde autentiske, uforglemmelige oplevelser, der fortjener en plads blandt de bedste i verden. Han fremviser de ultimative steder at besøge, bo, spise og udforske, og Antonis kuraterede og inspirerende rejse tager seerne med hinsides guidebøgerne til den sande essens af hver by, dens kultur og frem for alt dens folk.