Tilbage Til Fremtiden II
Marty og Doc er knap nok kommet sig over deres forste eventyr i tidsmaskinen, da de igen sender sig selv ud i uendeligheden uden grænser for tid og sted. Men denne gang skaber deres historieforvridende tossestreger i året 2015 et skrækkeligt anderledes Hill Valley.