Forældrefælden
Hayley Mills lyser op i Disneys elskede Forældrefælden. Mills spiller Susan og Sharon, identiske tvillinger, der blev adskilt ved fødslen. De opdager først hinandens eksistens på en sommerlejr og skifter plads i håb om at bringe forældrene sammen igen.