Shifting Gears
"Shifting Gears" har Tim Allen i hovedrollen som Matt, den stædige enkemand og ejer af et værksted, der restaurerer veteranbiler. Da Matts datter (Kat Dennings), som han ikke har haft kontakt med, flytter ind i hans hus med sine børn, begynder den virkelige restauration.