The Mouseketeers at Walt Disney World
The New Mickey Mouse Club ankommer til Walt Disney World for at lave et live sceneshow. Mens de udforsker Magic Kingdom og området, bliver de fulgt af en række problemer.
Musketererne fra New Mickey Mouse Club ankommer til Walt Disney World for at lave et live sceneshow. Mens de er der, håber de at kunne more sig i Magic Kingdom, men en række problemer følger dem, da de udforsker området.