First Flight
Tre fugleunger, én stor udfordring: Deres første flyvetur! Men da frøerne begynder deres besynderlige optræden, bliver himlen en hvirvelvind af improvisation. Nogle fugle snurrer rundt, andre svæver, og resten krydser bare fingre.