Junglebogen
I denne morsomme, eventyrlige film kan du høre en masse skønne sange og følge drengen Mowgli, når han sammen med panteren Bagheera rejser gennem junglen mod menneske-landsbyen. På vejen møder han den jazzede kong Louie, den hypnotiske slange Kaa og den glade bjørn Baloo, som lærer ham ”det rent og skært nødvendige” i livet og betydningen af ægte venskab.