Toy Story 30 Years and Beyond -- A Special Edition of 20/20
Vi dykker ned i Pixars 40-årige historie fortalt gennem den innovative og vildt populære franchise "Toy Story". Kom med til Pixar Animation Studios i Californien, og hør interviews med de originale stemmer.