King Bansah and His Daughter
I Ludwigshafen i Tyskland fjernstyrer bilmekanikeren og kongen af Ghana, Céphas Bansah, 200.000 mennesker. Hans tyskfødte datter, Katharina, konfronteres med diskrimination og rejser til Ghana for at genopdage sine rødder og finde sin egen identitet.