Confessions of a Shopaholic
Den indtagende Becky Bloomwood (Isla Fisher) bor i fortryllende New York og ønsker desperat at skrive for et modemagasin. Hun bliver rådgivende økonomisk klummeskribent for et søsterblad. Klummen bliver et hit, og hun falder for den flotte chef (Hugh Dancy). Men Becky har en hemmelighed, der fører til skæg og ballade. Filmen er baseret på bestselleromanen.