Edge of Space
I 1961, midt i den intense rumkapløb mellem USA og Sovjetunionen, bliver en ambitiøs USAF-testpilot rekrutteret af NASA. Han får til opgave at flyve X-15, et hypersonisk raketfly, på en livsfarlig mission, som kan ændre rumfartens historie. Inspireret af virkelige begivenheder.