Mickey og Minnies julesange
Tag med Mickey, Minnie, Julemanden og deres venner i sæsonens fem animerede, julehyggelige syng-med shorts! De fem venner sætter gang i julestemningen på en kanetur med "Klokkeklang", tager til Mickeys hytte for at "pynte julefint", synger "Vi ønsker Dig Glædelig Jul" rundt om byens juletræ, optræder med "De 12 Juledage" og slutter i Julemandens værksted med en discofest på Nordpolen, hvor de danser deres ikoniske Tip-Toppedi-dans".