Raul Gardini
Det ekstraordinære eventyr "Moro di Venezia" i America's Cup 1992 er højdepunktet i Raul Gardinis blændende karriere og begivenheden, der gjorde hans navn berømt. Med sine bedrifter i America's Cup opfordrede Gardini millioner af italienere til at drømme og fik dem til at dele denne oplevelse som én stor national følelse.