Great Migrations
Great Migrations er en serie, der har været tre år undervejs. Den belyser de episke vanskeligheder dyreflokke har kæmpet med over hele Jorden, og den banebrydende videnskab bag disse liv-eller-død maratonløb. Det er en krønike om inspirerende, ofte rystende, rejser, hårde odds og om at være på farten, som om ens liv afhang af det.
Nye teknologier forklarer, hvorhen dyrene vandrer og hvorfor og hvordan de overlever undervejs.
Slap af og nyd denne musiske rejse uden tale med Great Migrations billeder og musik.