Kom syng vores sang
Animerede, musikbaserede kortfilm, der har til formål at formidle et inspirerende budskab om race, kultur og fællesskab gennem at fejre folks forskelle. Kortfilmene er med musik af Ahmir "Questlove" Thompson og Tariq "Black Thought" Trotter.