Små Einsteins
Denne nytænkende serie giver børn i førskolealderen nye måder at høre musik og se kunst på. I hver episode mødes vores fire helte i klubhuset i deres have, og kort efter kaster de sig ud i en mission, hvor de skal nå et bestemt mål.
Denne nytænkende serie giver børn i førskolealderen nye måder at høre musik og se kunst på. I hver episode mødes vores fire helte i klubhuset i deres have, og kort efter kaster de sig ud i en mission, hvor de skal nå et bestemt mål. Heltene får hjælp af deres fantastiske ven, det dynamiske Rumskib, og sammen flyver de af sted på "dagens mission", som kan føre dem til Den Kinesiske Mur, Big Ben, Eiffeltårnet eller gennem Van Goghs Stjernenatten blandt andre interessante nye "steder". Når heltene støder på forhindringer, beder de seerne om hjælp med at gennemføre missionen.
Gruppen udforsker oceanet i et forsøg på at genforene en eremitkrebs og hans bedste ven.
Annie og gruppen er i San Francisco, da de modtager et nødkald fra en legetøjshelikopter.
Quincy og gruppen rejser til Helsingør i Danmark for at ophæve prinsesse Fagots sovefortryllelse.
Rumskib skal bringe suppe til sin syge bedstemor, men Store Jetfly forsøger at stjæle den.
Rumskib og holdet flyver til Egypten, hvor Den Store Sfinks beder om hjælp til et puslespil.