OUT THERE: Crimes of the Paranormal
Otte true crime-sager med chokerende møder med den paranormale verden - gennem øjenvidneberetninger, ekspertinterviews og splinternye efterforskninger. I hver sag dukker det samme rygte op midt i en pinefuld søgen efter svar: Noget ikke-menneskeligt er på færde.
En dødbringende eksplosion i Nashville sætter fokus på historien om "reptilmennesker."
En UFO-entusiast anholdes for angiveligt at have forsøgt at forgifte politikere.
Adrenalinhungrende teenagere går på Pope Lick-jernbanebroen for at få et glimt af en ond gedemand.