Marvel Rising: Hjerte af jern
Det femtenårige geni Riri Williams ender midt i en kosmisk konflikt, da Hala the Accuser stjæler hendes hjemmelavede Iron Man-dragt og A.I.-bedste ven.
Det femtenårige geni Riri Williams ender midt i en kosmisk konflikt, da Hala the Accuser stjæler hendes hjemmelavede Iron Man-dragt og A.I.-bedste ven. Hun må slå sig sammen med Secret Warriors for at redde sin bedste ven og beskytte Jorden imod Halas ondskab. Og hvem ved, måske får hun venner undervejs.