Float
I "Float"," opdager en far at hans søn ikke er som andre børn på den mest usædvanlige måde. For at beskytte sig selv og sin søn fra fordømmelse, gemmer Far ham væk fra omverdenen, men da hans søns egenskaber bliver synlige for alle, må Far beslutte om han skal stikke af og gemme sig igen eller acceptere sin søn som han er.