Pocoyo
Pocoyo er en nysgerrig og munter unge, som altid finder nye ting at lave. Uanset om han er på rummission med sine venner eller bare rydder op i sine klodser, så er hver dag et eventyr!
Pocoyo finder tre kyllinger, hvis forældre er forsvundet, så han beslutter at lede efter dem.
Pato's har købt en ny telefon, og han elsker den, men pas på, for der er ulemper!
Roberto er fodboldmålmand, men han bliver ramt så mange gange, han mister forstanden.
Elly vil male sit nye hus lyserødt sammen med Pocoyo og Pato, så de leder efter en god farve.
Vores venner tager i skoven for at plukke bær til en kage, men stakkels Pato spiser de forkerte!
Elly og Nina danser synkrondans, så Pocoyo og Pato udfordrer dem til en dansedyst!