How I Escaped My Cult
How I Escaped My Cult er en medrivende true crime-serie, der giver seerne et indblik i lumske, nye kulter ved hjælp af enestående perspektiver fra medlemmer, der har oplevet ubeskrivelige traumer, og de forfærdende undersøgelser af disse tyranniske grupper. Med detaljerede førstehåndsberetninger fra tidligere kultmedlemmer, deres familie og venner og de efterforskere, der hjalp med at bringe disse torturister for retten, følger hver episode en overlevendes unikke og forfærdende rejse fra deres tidligste kultoplevelser og åbenbaringer.