Werewolf By Night
På en mørk og dyster aften træder en hemmelig orden af monsterjægere ud af skyggerne og samles i det uhyggelige Bloodstone-tempel i anledning af deres leders død. I en mystisk og makaber hyldest til lederens liv kastes deltagerne ud i en gådefuld og dødbringende dyst om et mægtigt relikvie - en jagt, der vil bringe dem ansigt til ansigt med et farligt uhyre.
På en mørk og dyster aften træder en hemmelig orden af monsterjægere ud af skyggerne og samles i det uhyggelige Bloodstone-tempel i anledning af deres leders død. I en mystisk og makaber hyldest til lederens liv kastes deltagerne ud i en gådefuld og dødbringende dyst om et mægtigt relikvie - en jagt, der vil bringe dem ansigt til ansigt med et farligt uhyre. Med inspiration fra gyserfilm fra 1930'erne og 1940'erne søger denne hårrejsende special at vække en følelse af rædsel og uhygge, alt imens den afsøger et nyt hjørne af Marvel Cinematic Universe fyldt med gys og gru.