Mighty Ducks vender tilbage
Mighty Ducks er begejstrede over at blive udvalgt til Junior Goodwill Games. De skal dyste mod de bedste hold fra resten af verden – inklusive det ledeste hold, der nogensinde har stået på isen!
Ducks triumferer igen, da lilleputholdet inden for ishockey vender tilbage til isen for at levere frække skud og fald på halen-komik! Mighty Ducks er begejstrede over at blive udvalgt til Junior Goodwill Games. De skal dyste mod de bedste hold fra resten af verden – inklusive det ledeste hold, der nogensinde har stået på isen! Er de ude på dybt vand? Har træner Bombay ladet succesen stige sig til hovedet og glemt, at det blot er en sport? Da et hockeyhold fra gaden lærer Ducks ufine manerer, minder det træneren om, hvordan man morer sig, og Ducks viser verden, hvad de formår!