Kædereaktion
Da hans mentor udvikler en revolutionerende kilde til ren energi, er en studerende fanget i et net af spionage og mord i denne thriller.
To arbejdere på et avanceret energieksperiment - en klog maskinarbejder og en ambitiøs kvindelig fysiker - flygter fra føderale agenter, der har fabrikeret en mordanklage og bombet ​​deres laboratorium som en del af en samlet indsats for at begrave deres projekts lovende energiforskning.