E-Life
Computere, telefoner og tablets er en integreret del af det moderne liv, men deres bortskaffelse udgør en alvorlig miljøtrussel. "E-LIFE" dykker ned i den ulovlige handel og de giftige virkninger af elektronisk affald over hele verden. Gennem personlige historier udforsker den løsninger på denne presserende krise.