The Gifted
En eventyrserie for hele familien, der følger et forstadspar, hvis almindelige liv bliver ændret for evigt, da de opdager, at deres teenagebørn besidder mutant-kræfter.
The Gifted er produceret i samarbejde med Marvel Television og foregår i 'X-Men'-universet. Den fortæller den følelsesmæssige historie om et forstadspar, hvis almindelige liv bliver ændret for evigt, da de opdager, at deres teenagebørn besidder mutant-kræfter. Familien bliver tvunget til at flygte fra en fjendtlig regering, søger hjælp hos et underjordisk mutantnetværk og må kæmpe for at overleve.