Therapy
I denne psykologiske thriller vendes en succesfuld terapeuts verden på hovedet, da han finder sin patient myrdet på sit kontor. Da han bliver den hovedmistænkte i efterforskningen, må han navigere i et net af bedrag for at afdække sandheden og rense sit navn ved at dykke ned i den menneskelige psyke for at løse mysteriet.