Min Bedste Vens Bryllup
En sprudlende romantisk komedie, der byder på noget vildt, noget nyt, noget rørende og noget virkelig sjovt. Roberts brillerer som den forholdssky Jules Potter, der modvilligt indser, at hun er forelsket i sin bedste ven, Michael (Mulroney). Der er bare en hage: Han skal giftes med en anden.
"Min bedste vens bryllup", med Oscarvindende Julia Roberts i hovedrollen og P.J. Hogan ("Muriels bryllup") i instruktørstolen, fortæller den sjove, romantiske historie om, hvor langt vi vil gå i kærlighedens navn. For ni år siden lavede Julianne Potter (Roberts) en pagt med sin bedste ven og ekskæreste Michael O'Neal (Dermot Mulroney) om at blive gift, hvis ingen af dem havde fundet kærligheden som 28-årige. Tiden er kommet, og Michael har friet til en anden. Da hun indser, hun er ved at miste det, hun vil have, tager Julianne til Chicago med sin medsammensvorne, George (Rupert Everett), for at stoppe "årets bryllup."