Star Wars: Tales Of The Empire
En rejse i seks afsnit ind i det frygtindgydende Galaktiske Imperium set fra to forskellige krigeres perspektiv. Hver er de på deres egen rejse i hver deres æra. Efter at have mistet alting navigerer den unge Morgan Elsbeth Imperiets udvidende verden for at få sin hævn, mens den tidligere jedi Barriss Offee gør det nødvendige for at overleve i en galakse i rask forandring. Deres valg vil forsegle deres skæbner.
Morgan får muligheden for at gøre bod for sine forbrydelser men søger sin skæbne i stedet.