Eureka!
"Eureka!" følger en ung opfinder, som lever i en fantastisk, forhistorisk verden. Hun er en stor tænker, der er forud for sin tid.
"Eureka!" følger en ung opfinder, som lever i en fantastisk, forhistorisk verden. Hun er en stor tænker, der er forud for sin tid. Langt foran - faktisk, så opfandt hun hjulet.