Haie: Monster Der Medien
Ekstraordinære billeder viser disse fantastiske havdyr, der har eksisteret længe før dinosaurerne, på en ny og anderledes måde. Den hvide haj, hammerhajen eller hvalhajen kan alle ses på tæt hold.