Medalist
Tsukasa Akeuraji, en frustreret skøjteløber, møder Inori Yuitsuka, der længes efter at blive kunstskøjteløber. Motiveret af Inoris passion begynder Tsukasa at træne hende. Inoris talent blomstrer, og Tsukasa bliver en fremragende mentor. Sammen agter de at gøre hende til en storslået medaljevinder!