Umage dyrepar
Naturens verden er fuld af fantastiske historier, men det hænder, at dyr handler på måder, som tilsyneladende strider imod alle deres instinkter. Denne hjertevarme serie fortæller om umage par i dyrevenskaber, der viser dyrs rørende evne til at knytte sig til andre arter.