Prasini Thalassa
Anna, der lider af hukommelsestab, starter et nyt liv som kok på en nedslidt strandtaverna, ejet af Roula, en uforudsigelig enspænder. Mens hun kæmper for at genopbygge sin fortid, vækker hendes enkle, men lækre, mad minder hos stamgæsterne, som i gengæld hjælper hende med at genoprette forbindelsen til fortiden. Historien tager en uventet drejning, da Roula opdager Annas sande identitet.