The Boys: The Sherman Brothers' Story
Deres musik er uforglemmelig. Deres navn er legendarisk. Tag med i Robert og Richard Shermans liv, sangskriverduoen hvis musik har været med i klassiske film som Mary Poppins og Junglebogen. Tag med bag scenen til et fascinerende blik på, hvordan Walt Disney brugte musikkens sprog til at bringe brødrene sammen og skabte et filmisk minde som ingen anden.