Gifted
Octavia Spencer er en del af den berømte besætning i denne opløftende familiefilm. Den enlige Frank (Chris Evans) har det fint med at opdrage sin niece Mary (Mckenna Grace), et vidunderbarn. Men deres liv sammen kommer i fare, da Marys bedstemor (Lindsay Duncan) sætter sig for at melde Mary ind i en specialskole.