Death and Other Details
"Death and Other Details" udspiller sig midt i den globale elites glamour og handler om den geniale og rastløse Imogene Scott (Violett Beane), der befinder sig på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt (okay, det var på en måde hendes egen skyld) og bliver hovedmistænkt i et uforklarligt mordmysterium.