Aftershock
Et alarmerende stort antal sorte kvinder bliver årligt svigtet af det amerikanske sundhedssystem i forbindelse med moderskabet. Shamony Gibson og Amber Rose Isaac var livlige, begejstrede vordende mødre, hvis dødsfald grundet fødselskomplikationer kunne være undgået. Nu er deres familier fast besluttede på at sætte fokus på denne skræmmende, men stort set oversete krise.