Bill Burr: Drop Dead Years
Drop Dead Years er det seneste en-times standupshow fra en af de største aktive standupkomikere i dag. I den måske mest personlige og introspektive time til dato byder Bill på grinagtige perspektiver på alt fra mandesorg til datingråd.