Kinds of Kindness
Kinds of Kindness er en tredelt fortælling af instruktøren Yorgos Lanthimos. Filmen følger en mand, der forsøger at finde sin frie vilje i en deterministisk virkelighed, en foruroliget politibetjent, hvis hustru forsvinder til søs og vender hjem som en anden person, og en kvinde, der, i sin søgen på en bestemt person med en særlig evne, går sin skæbne i møde som spirituel leder.