Ed Wood
Fra instruktøren Tim Burton kommer her den morsomme, sandfærdige historie om filmhistoriens skøreste filmmager, Ed Wood! Omgivet af underholdningsbranchens skøreste udskud tager Ed kunsten at skabe dårlige film til et helt nyt lavpunkt. I den stjernebesatte film medvirker Bill Murray, Sarah Jessica Parker, Patricia Arquette og Martin Landau som Bela Lugosi. Denne latterspækkede komedie er rost til skyerne af anmeldere verden over og vil med garanti underholde alle!