Bleach
Så langt tilbage Ichigo Kurosaki kan huske, har han været i stand til at se spøgelser. Men da han møder Rukia, en Soul Reaper, der kæmper mod onde ånder - kendt som Hollows - bliver hans liv forandret for altid.
Et år er gået, siden Ichigo mistede sine Soul Reaper-kræfter og blev en normal teenager.
Ichigo og Uryu konfronterer kriminelle fra en anden skole, der er ude på ballade.
Ichigo kan ikke holde ud at se sine venner blive angrebet og ringer til Ginjo for at få svar.
Ginjo giver Ichigo en dag til at beslutte, om han vil have sine Soul Reaper-kræfter igen.
Ichigo begynder at træne for at genvinde sine Soul Reaper-kræfter ved Xcutions skjulested.
På vej hjem bliver Orihime stoppet og bedt om at dø af en mand, der kalder sig Shishigawara.
Ichigo og Chad skynder sig ud for at finde Orihime, som de frygter kan være i fare.
Ichigo begynder sin træning med Jackie Tristan, som gør brug af sin Fullbring-kraft "Dirty Boots."