Ayla & The Mirrors
Ayla, en rig og forkælet pige, får et chok, da hun mister sin far, og ikke kan huske noget. Da ingen gør krav på hende, kommer hun til børne- og ungecentret Skovlunden. Der møder hun Inés og dansegruppen Mirrors. Hun opdager også, at hun har en overraskende evne: Hun kan høre andres følelser gennem musikalske syner. Aylas faster Esmeralda holder nøje øje med hende for at sørge for, at hun ikke er en trussel mod hendes nyerhvervede arv.
Efter Ayla mister hukommelsen, kommer hun til børnehjemmet Skovlunden, hvor hendes nye liv begynder.
Ayla opdager et spor om sin fortid, og der opstår et problem, der komplicerer Mirrors’ prøver.
Mirrors finder på idéer til at rejse penge til Skovlunden og komme med i Move You.
Det er dagen for showet i butikscentret, og Mirrors har travlt med forberedelserne.
Mirrors kommer med i Move You-konkurrencen, men den bliver ikke nem at leve op til.
Det er Paolas fødselsdag, og Mirrors beslutter at holde en surprisefest for hende.
Esmeralda befaler Eric at boykotte Mirrors, så de dumper eksamen. Kako er i en kattepine.
Yago fokuserer på forberedelsen til duellen, og Ayla hjælper ham med at vinde over David.