Running Wild with Bear Grylls: The Challenge
Bear Grylls viser sine berømte gæster essentielle overlevelsesteknikker, som de skal mestre og derefter bevise, at de kan bruge i stressede situationer.
Bear Grylls tager skuespilleren Benedict Cumberbatch med på et eventyr på Isle of Skye i Skotland.
Bear tager sin første døve gæst, skuespilleren Troy Kotsur, med på et eventyr i det skotske højland.