Ancient China from Above
Arkæologen dr. Allan Maca anfører et hold dristige eksperter på et storslået eventyr, hvor de på en helt ny måde opklarer mysterier, udforsker hemmeligheder og afslører det gamle Kinas utrolige underværker.
Arkæologen Allan Maca anfører et hold dristige eksperter på et storslået eventyr, hvor de på en helt ny måde opklarer mysterier, udforsker hemmeligheder og afslører det gamle Kinas utrolige underværker. Vejledt af billeder fra rummet, topmoderne teknologi på landjorden og de kinesiske arkæologers seneste udgravninger vil de finde paladser og gravkamre, utrolige kæmpestrukturer og sågar hele forsvundne byer.