Dreaming of Joseph Lees
En kvindes barndomsforelskelse i sin fætter, Joseph Lees, bliver endnu en gang antændt, da han vender hjem, men hun tvinges ud i en skæbnesvanger beslutning, da en anden bejler viser sig at være farligt besidderisk.
Dreaming of Joseph Lees foregår i Somerset i 1958 og handler om den unge kvinde Eva, der drømmer sig væk fra sit eget komplicerede kærlighedsliv og i stedet fantaserer om sin flotte fætter. Da hendes egen kæreste så viser sig at være farligt besidderisk, tvinges hun til at vælge mellem de to mænd.