Braveheart
Romantik, intriger, heltemod og den desperate kamp for intet mindre end Skotlands frihed. Historien om William Wallace, hvis lidenskab og tapperhed forenede det skotske folk.
Romantik, intriger, heltemod og den desperate kamp for intet mindre end Skotlands frihed. Historien om William Wallace, hvis lidenskab og tapperhed forenede det skotske folk i kampen mod en ubarmhjertig engelsk konge for over 600 år siden, i starten af det 14. århundrede.